Kenny McCormick Kenny McCormick
482
BLOG

Seksualne obsesje Polaków

Kenny McCormick Kenny McCormick Społeczeństwo Obserwuj notkę 2

Często pytam różnych znajomych o płeć wykonawcy utworu Julia:



Jeszcze nikt nie zgadł, chociaż sam nie rozumiem jak można się pomylić. W piątek córka zadała mi to samo pytanie w odniesieniu do innego utworu (do teraz nie wiem czy trafiłem).


Pierwszy raz tego słuchałem i skomentowałem - świetne! Już nawet nie mówię o głębokim tekście, pełnym inteligentnych aluzji do wiedzy "ulotnej", ale o wykonanie przyprawiający o dreszcze.
Po czym spojrzałem na ekran i olśnienie - znam tego człowieka! Ostatnio Facebook był pełny zbulwersowanych memów o zboczonej Europie na którym było jego zdjęcie!. Podobno Europa pogoniła normalne Polki dając wygrać jemu. A tak nawiasem mówiąc, może to Fulcanelli? :)

Więc mówię córce, a Polki podobno lepsze były - dawaj! Posłuchałem... No żenada... Może Polacy myślą, że to Ero-wizja...

Niedawno obserwowałem dyskusję na temat niewłaściwości występu tanecznego w jednym teledysku:



No nie wiem dlaczego nawet kolor stroju jest niewłaściwy - pasuje do wystroju mieszkania...
A poza tym - przecież to jest piękne - do tego stopnia, (szczególnie między 2 a 3 minutą), że można wejść w jakiś inny stan świadomości oglądając...

Zbulwersowane kobiety widziały tam seks. Wydaje mi się, że winę ponoszą ich partnerzy, lub ich brak - dla mnie ten teledysk jest celowo odarty z seksu, bo nie o seks tu chodzi, a o coś znacznie bardziej intymnego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo